Croeso! Op naar de Kelten!

2e poging korte update

Ik dacht laat ik maar even iets schrijven. Is iedereen meteen weer op de hoogte. Alleen dan wordt mijn bericht gewist

Sealed

Okee, nieuwe poging! Al vind ik het wel erg vervelend als ik twee maal hetzelfde moet schrijven.. Gevolg; nu wordt het bericht wat korter dan de vorige keer..

Voordat Tus en ik deze reis gingen plannen hebben we besloten dat in vier delen te doen. Ten eerste omdat we niet konden kiezen waar we heen wilden. Ten tweede omdat dan eventuele veranderingen makkelijker door te voeren zijn. En dat bleek ook nodig te zijn.

We hebben de eerste reis geannuleerd (nou ja, niet geboekt). Geld blijft toch wel een ‘issue' op zo'n reis en die eerste reis was veruit de duurste. Om toch zeker te zijn dat we de hele reis kunnen betalen èn nog leuke dingen kunnen gaan doen leek het ons verstandiger om die af te zeggen. Erg jammer moet ik zeggen... Maar ja, je kunt niet alles hebben. We gaan nog genoeg andere leuke plekken bezoeken!

Verder weten we nu wanneer onze cursus Spaans begint. Op 20 juli hebben we onze eerste les! Dat houdt in dat we 19 juli aanwezig moeten zijn. Daardoor weten we nu ook wanneer de andere reizen moeten beginnen en eindigen. Op zich geen overbodige informatie, natuurlijk. Ook minder nieuws over Spanje; we zijn ons derde reismaatje kwijt. Daan zal niet meer mee gaan naar Spanje. We hebben heel erg lopen zeuren, maar het mocht niet baten

Tongue out

Al deze veranderingen zijn ook doorgevoerd in mijn profiel.

Nog 76 dagen!! =D

x Natasja

Reacties

Reacties

Marco

Leuk!...de reis begint nu echt de laatste stadiums te bereiken qua vormgeving en planning. Ben wel jaloers hoor, ff naar NZ en daarna spaans leren in Salamanca!

Jammer van Daan

-x-
Marco

K@rin

He dame, mooi om te horen dat de voorbereidingen goed gaan, had al eerder een berichtje geschreven maar die is natuurlijk ook gewist...;-) Het aftellen kan nu ook echt beginnen. XXX

Nathalie (collega)

Hai Natasja!! Gaaf joh dat je reis nu bijna begint.
Alleen..waar ga je allemaal heen dan?? Behalve Spanje dan?
Ik hoor het anders wel op werk ;)
Ben benieuwd!
Echt superleuk! xxxx Nathalie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!